středa 2. srpna 2023

Ahoj


 

12 komentářů:

  1. Tady se kuchtí a samé dobroty. Pěkné odpoledne Danuško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko díky moc, papání miluji a asi proto jsem jsem si nenašetřila nejméně miliónek do důchodu jak mi radil ministr. Proto nyní musím vařit v otlučených hrncích a na kamnech, no jo, hýřila jsem a nešetřila, cháá ♥

      Vymazat
    2. Ahojky Danuško, mám také papání ráda. Jsme generace, že uvaříme i v otlučených hrncích. Prima večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    3. Leni zdravím a máš pravdu. Užij si víkendík ♥

      Vymazat
  2. Jůůůůůůůůůůůůůů to je krásné dílko Danuško...moc se mě líbí...přeji pohodový večer...❣️🙋

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherný obrázek.Co vařit,věčné dilema,ale dnes vím

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, Jituško, Květuško díky moc ♥

    OdpovědětVymazat