pátek 21. dubna 2023

pro Květušku


 

7 komentářů:

  1. Jééé, Danuško to je nádherné ♥ Já vždy ráda pomohu, když vím jak ♥ děkuji a jsem ráda, že se nám to povedlo ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tvořeníčko krásné a podpora od druhé blogérky je super!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Týýý jó pěkná děkovačka. Ano Květuška je šikula a vždy pomůže. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné moc. Krásou neděličku

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím,zda je to, čemu jsem se nemohla k tobě dostat.Otevíraly se mi divné stránky.
    Květuška je šikovná,já bych si s tím rady nevěděla.

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata zdravím a moc děkuji. Květuška už mi nejednou pomohla to je zlatíčko, ale že chyba budou hvězdičky za kurzorem.....který tam mám určitě více než jeden tok, neměnila jsem za kytičky, nebo za sníh, k neuvěření. No najednou se hvězdičky splašily a směrovaly na jiné stránky. ♥

    OdpovědětVymazat