pátek 3. února 2023

Večer


 

14 komentářů:

  1. Nádherný večerní obrázek líbí se mi. Jinak blog nezlobí Tvé komentáře padají do spamu nechápu to Danuško :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet zdravím, nevím co já s tím mám, ale vážně nešlo to a nešlo. Moooc děkuji ♥

      Vymazat
  2. Danuško zdravím...opět krásně jsi vykouzlila dílkooo...líbí se mě...prima sobotu přeji...

    OdpovědětVymazat
  3. Danuško krásné obrázky ti zas máš.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné Danuško ♥ , tak jsem si dneska natloukla, uklouzla jsem na schodech a odřela si prodloužená záda vpravo a celou pravou ruku, mám ještě modřiny a bolí to jako kanec. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Květuško, to je mi moc líto, že jsi si ublížila, ale hlavně, že jsi si nic nezlomila. Moc děkuji ♥

      Vymazat
  5. Danuško,to je nádherný obrázek
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  6. Pěknou neděličku Danuško, krásný obrázek ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný obrázek Danuško. Krásný nový týden Ti přeji

    OdpovědětVymazat