úterý 6. prosince 2022

Ahoj Zdravím milé kamarádky, opět páteř zlobila, když už jsem myslela, že je fajn, tak se objevily další problémy. Snad už jsem si smůlu všechnu vybrala a pomalu se vracím k normálu. Začínám opatrně, tak se omlouvám, že komentáře nebudou tak plynulé jak si představuji ♥


 

9 komentářů:

  1. Krásné tvoříš Danuško ♥ přeji moc zdravíčka ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško,říkala jsem si co s tebou je.Záda dokáži pozlobit.Já na ně sice netrpím,ale mám tři kamarádky a ty si to užívají a každá jinak.
    Tak Ti přeji,aby jsi byla už v pořádku.
    Obrázek je nádherný

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře Danuško,že ti je líp,vím co to je.Šetři se a komentáře nejsou důležité ❤️hezky obrázek jsi vytvořila.❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško a já si říkala co s Tebou je, ale vím že jsi se chodila dívat na blog jinak bych napsala ti do mejlíku. Však zdravíčko je důležitější než nějaké obrázky a komentíky. Neboj já nic vyčítat nebudu jak to zde bývá ve zvyku hihi hlavně ať jsi brzo fit!!! Opatruj se a poklidný advent♥

    OdpovědětVymazat
  5. Danuško, hodně moc zdravíčka a štěstíčka přeji. Obrázky ani komentíky neutečou, tak opatrně podle svého. papa ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat