sobota 30. července 2022

Ahoj.......moc se všem omlouvám, nestíhám, jeli horko tak jsem nemohoucí, trochu se ochladí, tak dodělávám doma to, co jsem v tropech nestihla ♥


 

9 komentářů:

  1. Danuško,také horko špatně snáším.A doma mám pořád co dělat a sednout k blogu se někdy nemohu přinutit.Nemám prohlédlé ani fotografie,co jsem nafotila.
    Tak si z toho hlavu nedělej,že nestiháš.
    Obrázek je moc krásný.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný obrázek. Danuško, blog přece není povinnost, ale radost a tak se na něj jde, když je čas a chuť. Chápu to . také sem tak často nechodím, ale pak komentuji více příspěvků najednou. Měj se moc krásně a užívej si léta dle svých představ. Blogy a počítač počká. V přírodě je nejlépe.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Danuško, obrázky ani komentíky neutečou. Měj se prima. Obrázek pěkný ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Neomlouvej se Danuško,já také na počítač teď moc nechodím,mám problém se zády tak tam nevydržįm sedět.Ale na krásné obrázky se podívám na tabletu... hezký zbytek neděle.💙❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata tak jsem myslela,že jenom já mám problém tu se zády,zase ječný zrno,nebo se jen nechce. Ale máme to všechny stejné. Tak tedy hodně zdraví,radosti a díky za každý obrázek který dostanu

    OdpovědětVymazat
  6. Danuško vůbec se neomlouvej, přeci to není povinnost aby jsi zde byla a ještě chodila komentovat, já přes léto také omezuji raději užívat sluníčka a vysedávat zde můžeme až bude venku hnusně :-) Obrázky máš moc krásné občas zajdu nakouknout. Jsi šikovná♥

    OdpovědětVymazat
  7. Danu, mám to stejně :) obrázek je mooc pěkný...♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné♥ asi to tak mám všichni ♥ Jedině mám výhodu , že mám i ve vedrech doma zimu ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Moc všem děkuji za milá slovíčka ♥

    OdpovědětVymazat