úterý 12. října 2021

Pro Tebe


 

12 komentářů:

  1. Jéééééééééééé tak to je miloučké Danuško a také jsem tady i já pro Tebe hezký večer přeji ♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno Danuško, to je krásně miloučké ⚛ ღ ♥ Díky za komentíky, ale co se přihodilo, že mi přišlo upozornění na email, že jsi napsala komentík a když jsem to rozklikla tak na blogu komentář nebyl. Bylo to u obrázku podzim je tam sovička. A to samé od Jarušky. Je to divné, ale asi technická chyba správce. Prima den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko moc děkuji a také nerozumím, ale jak víš, tak komentáře mizí jak pára nad hrncem, ale email jsem zatím žádný nedostala. Pusu na líčko ♥

      Vymazat
    2. Danuško, máš pravdu, jeden komentík se ukázal ze zpožděním dvou dnů hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Nádherný obrázek Danuško. Měj krásný den

    OdpovědětVymazat
  4. Květuško, Jituško moc děkuji ♥ ♥

    OdpovědětVymazat